onsdag 8 april 2009

känns som jag exponerat mig på alla plan i det tidigare inlägget :S

Insåg nog inte igår hur mycket jag exponerade mig själv och mina innersta tankar i tidigare inlägg, nu är det liksom definitivt har han läst mitt inlägg så vet han med all säkerhet nu vad jag känner vilket gör mig väldigt sårbar, hoppas han kan ta det med ro och njuta av det och en förhoppning är ju att han känner någorlunda likadant :D annars är jag köööörd!

Till honom, Nu vet du, nu vet du alla mina innersta tankar, de tankar som jag ännu inte funnit modet till att verbalisera inför dig ( vilket är väldigt ovanligt för denna verbala och känslo laddade Janina). Jaaa , nu vet du och jag står för vartenda litet ord! finns liksom ingen återvändo nu, citerar dig "nu är du så pass mycket i min skalle att det inte går att backa" vill inte, tänker inte heller, so you better get use to having me around ;)

jaaaa det var lite efterreflektioner sen det senaste inlägget som var igår, helt otroligt att jag skrivit två dagar i rad, ida kanske ja inte har lika mycket att skriva dock!
Nu skall jag dammsuga bort änglarnas tofflor på golvet de gör ingen större nytta där de far omkring på golvet!

Heipa Sneipa på återseende!

å förresten GLAD PÅSK DÅ! imorrn far jag till blåkulla och kommer nog inte skriva förns Tisdag kanske?

älskar den låten speciellt me Sonja som sjunger den...
http://www.youtube.com/watch?v=cYH3XsmecjQ&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar