fredag 24 maj 2013

Händelserik helg i motsats till denna vecka som.gått

Ja idag händer det, först ska jag fixa frillan hos frisören så man ser vårdad ut. Förhoppningen om att kanske kunna fixa en rockig frilla till kvällens konsert är ju också stor. Tack vare världens mest underbara kusin så ska jag gå på Bonjovi konserten ikväll :) ska bli sjukt skoj! Tack Veronica!

Imorgon blir det heldag på gröna Lund med systrarna kul kul kul.
Men innan dess blir det jobb.

Måste bara tipsa om två böcker som min chef köpte in och jag har redan tagit mig igenom halva första boken.

Böckerna heter ADHD av misstag och de är precis vad böckerna handlare om. Tydligen har så finns det närmare 46 olika sjukdomstillstånd som yttrar sig på samma sätt som ADHD.
Den är tankeväckande på många sätt och ser fram emot att läsa vidare. På torsdag får vi resultatet på Ns utredning och jag hoppas de fått med allt så inte han blir en av dessa zebror som författaren pratar om.

Nä nu ska ja pysa!

Bilden nedan är från kursen.jag har gått under våren. Har lärt mig.massa experiment och detta var det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar