onsdag 1 maj 2013

Kvalitetstid med dem bästs

Ja denna dag har faktiskt varit toppen trots ihållande huvudvärk,misstänker brist på npn vitamin eftersom jag varit enormt slarvig med dem ett tag nu.

Noah har nog haft det bäst idag :) han har äntligen fått börja på amerikansk fotboll. Jag tror han växte 1 m av stolthet och jag som mamma är grymt stolt jag med. Skydden satt som gjutet på honom, som om de var gjorda för just honom.
Imorgon fortsätter det och jag tror jag kan rådda så han får gå. Det svåraste kommer bli träningstiderna onsdagar 17-18.15 , jag slutar 16.30 hur ska man hinna ??? Får gnugga geniknölen! Detta är enormt viktigt för Noah så de måste prioriteras.

Jag tackar gudarna för att man har en morbror med kunskap också så han kan stötta upp och pusha Noah.

Nu ska ja sova med min huvudvärk. God natt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar