torsdag 30 maj 2013

När man trodde saker å ting inte kunde bli jävligare

Så har man nu fått en remiss skickad till sabbatsbergs Bröstklinik. Har gått omkring med en öm knöl i armhålan de senaste 3 månaderna, ja en lång tid men har haft en hel del annat att prioritera.

Vet att det kan vara inget men även att det kan vara nåt annat. Vi får se

Hoppas jag slipper ta ledigt från jobbet bara!

Annars så känns de bra, idag får vi resultatet på Noahs utredning. Hoppas hoppas det blir bra!

Är rätt fundersam jag har fått upp ögonen för att de är många som feldiagnosticeras. Hoppas det inte gäller mitt gryn. Han har så många problematiska Symptom som hänger ihop med en diagnos men nu med lite efterforskning och samtal så känns det inte lika självklart som tidigare, jag får helt enkelt förlita mig på att läkaren gjort ett bra jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar